meni

Učinkovita gradnja blagovnih znamk v digitalni dobi

Kdaj

petek, 8. marec 2024

9.00 do 10.30

Kje

WEBINAR (Zoom)

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

POVZETEK IN UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

Učinkovita gradnja blagovnih znamk v digitalni dobi / Effective brand building in the digital age*

Oglaševanje deluje na dva načina in skozi dva časovna okvirja: dolgoročno gradnjo blagovne znamke in kratkoročno aktivacijo v prodaji ali izvedbi aktivnosti, ki prinašajo merljive rezultate. Združevanje obeh je ključnega pomena za povečanje kratkoročnega prodajnega učinka in dolgoročne trajnostne in dobičkonosne rasti.

Tom Roach bo v svojem predavanju podelil tudi nekatere teorije kolegov, ki delujejo na področju marketinške učinkovitosti, kot so Binet in Field ter Mark Ritson. Pokazal bo, kako lahko te teorije danes uporabljamo v prodaji, da bi v praksi zbližali gradnjo blagovne znamke in trženje. Poglobil se bo tudi v načela učinkovitega in kreativnega grajenja blagovnih znamk in njihovo uporabo na digitalnih platformah. 

Na predavanju ne bo manjkalo niti praktičnih primerov rabe kreativnosti pri grajenju blagovnih znamk.

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

O govorcu

Tom Roach, podpredsednik oddelka Strategije znamk, Jellyfish

 

Tom je marketinški in komunikacijski strateg z več kot dvema desetletjema izkušenj v najboljših komunikacijskih agencijah na svetu, njegove kolumne v Marketing Weeku in blogi o učinkovitosti v kreativnosti pa so obvezno branje v marketinški industriji. 

Trenutno je podpredsednik za strategijo blagovnih znamk v novodobni marketinški družbi Jellyfish, kjer pomaga premagati vrzel med znamko, performance marketing razmišljanjem in prakso, za doseganje večje marketinške učinkovitosti v globalnem portfejlu strank Jellyfisha. 

Tom je prejemnik številnih Zlatih in Srebrnih IPA nagrad učinkovitosti, dveh Grand Prixov na nagradah Marketing Society Awards in prejemnik prvega Kanskega leva za marketinško učinkovitost, za kampanje največjih svetovnih znamk, kot so McDonald's, Sainsbury's, Barclays in John Lewis. Je močno zaželen govorec na marketinških dogodkih, predaval je že na dogodkih kot so Cannes Lions, Google Firestarters in IPA Effweek.

Preden se je pridružilč Jellyfishu, je bil izvršni direktor za strategijo in vodja učinkovitosti pri adam&eveDDB, kjer je sodeloval z "očetom učinkovitosti" Les Binetom. Pred tem je sedem let preživel v BBH London, tri leta v Leo Burnettu in deset v AMV BBDO.

Partner dogodka: