meni

900 dni neuspehov: nauki iz poskusa gradnje globalnega podjetja v Sloveniji

Kdaj

petek, 29. november 2024

9.00 do 10.30

Kje

Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

POVZETEK IN UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

Zadnjih 900 dni grajenja globalnega podjetja, ki naj bi spremenilo industrijo otroške hrane, na prvi pogled deluje kot velika izguba časa. Pa je res? Je mogoče zgraditi podjetje, poleg redne službe in vloge mame / očeta? Kako testirati idejo? Kako sestaviti najboljšo ekipo brez začetnega kapitala? Kje poiskati mentorje? Kako zgraditi »community«? Kako razmišljati in katere korake narediti najprej? 

Ana in Mark Mavretić bosta predstavila, kako je Foodle Science v Sloveniji »preživel« do sedaj – od testiranja prvih idej, razvoja produkta, sestavljanja ekipe in mentorjev, do usklajevanja družinskega življenja z delom, zbiranja denarnih sredstev in neprestanih napak, ki so se dogajale na poti.

Vse lekcije iz 900-tih dni bosta strnila v ključna spoznanja, ki so lahko vodilo za vsakogar – tako za zaposlene v velikih korporacijah kot za tiste v kreativnih agencijah.

Govorca

Ana Mavretić, ustanoviteljica & CEO, Foodle Science

Ana Mavretić jepo končanem magistrskem študiju mednarodnega poslovanja na univerzi v Londonu, kariero začela v finančnem sektorju pri Trident Trust v Londonu, nato pa nadaljevala pri PwC-ju - v oddelku za upravljanje premoženja. Tam je sodelovala pri upravljanju poslovnih tveganj in trajnostnih rešitvah za nekatere največje britanske banke in sklade.

Na podjetniško pot je stopila po tem, ko je med svojo prvo nosečnostjo spoznala, kako zastarela je industrija otroške hrane. To jo je spodbudilo, da se skupaj z možem loti razvoja bolj sodobnih in hranljivih možnosti otroške hrane, ki temeljijo na potrebah današnjih staršev in otrok. Med predavanjem bo delila svoja spoznanja iz sveta financ, grajenja podjetja in usklajevanja starševstva z ustvarjanjem podjetja, ki cilja na globalni trg.

Mark Mavretić, vodja kreativne strategije, Synthesia in so-ustanovitelj, Foodle Science

Mark Mavretić je eden izmed prvih zaposlenih v marketingu podjetja Synthesia - največje platforme za generiranje AI video vsebin na svetu, ki je v 2023 dosegla $1B vrednosti (»unicorn status«). Kot vodja kreativne strategije je osredotočen na ustvarjanje »direct response« oglasov, ki so podprti z 8 mestnimi oglaševalskimi budgeti. V preteklosti je v Londonu skrbel za brand marketing Celtre v Evropi in Aziji, in kot digitalni strateg in vodja inovacij podpiral največje regijske naročnike podjetja Herman in Partnerji. Ustvarjal je tudi digitalne strategije znotraj agencij Renderspace in Publicis. V zadnjih 2 letih pa sta skupaj z ženo Ano ustanovila podjetje Foodle Science - z misijo razvoja bolj sodobnih in hranljivih možnosti otroške hrane, ki temeljijo na potrebah današnjih staršev in otrok.

 

Partner dogodka