meni

Dobra praksa: Trije ključni koraki do učinkovitega komuniciranja z uporabniki

Kdaj

petek, 24. maj 2024

9.00 do 10.30

Kje

Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana

 

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

POVZETEK IN UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

V okviru Slovenskega združenja oglaševalcev je nastala pobuda za prenovo dokumentov Dobrih praks s področja tržnega komuniciranja. Prenovljeno gradivo Od strategije do tržnega komuniciranja: 3 ključni koraki za uspešno in učinkovito komuniciranje je narekovalo razvoj komunikacijskega področja ter pojavnost novih komunikacijskih kanalov in merjenj učinkovitosti. V treh ključnih korakih orisuje področja, ki usmerjajo delovanje tržnega komuniciranja ter izpostavi ključne elemente, ki nas vodijo pri vsakodnevnem delu in nas usmerjajo k integrirani pojavnosti komunikacijskega nastopa na trgu.

Sogovorniki bodo predstavili:

  • kako v praksi krovna strategija podjetja usmerja strategijo in aktivnosti tržnega komuniciranja;
  • kje se največkrat zalomi pri implementaciji in kje so skrite pasti;  
  • kako celostna izkušnja stranke v podjetjih postaja pomemben del komuniciranja z uporabniki;
  • kako usmerjati celoten proces in analitiko tržnega komuniciranja in kaj se zgodi, ko ni na voljo vseh sredstev;
  • kakšen je pomen deljenja informacij med ključnimi deležniki v procesu;
  • kako se prilagajati in odzivati na različne situacije in na kaj moramo biti pozorni.

Z deljenjem svojih dobrih praks se jim boste v diskusiji pridružili tudi udeleženci.

O govorcih

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju

Andreja Zadnik Andoljšek ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki s področja strategije, razvoja in upravljanja blagovnih znamk, tržno komunikacijskih aktivnosti ter upravljanja odnosa s kupci.
Sektor tržnega komuniciranja, ki ga vodi, je ključen za postavitev letne strategije marketinga in zasnove marketinškega plana, marketinških aktivnosti in projektov. Pri delu zagovarja jasnost in transparentnost komunikacije do potrošnika, skladnost komunikacijsko oglaševalskih sporočil in upoštevanje postavljenih oglaševalskih standardov ter dobrih praks delovanja v branži.
Je članica upravnega odbora oglaševalcev pri Slovenski oglaševalski zbornici.

Mitja Tuškej, strateg in partner, Skupina Formitas

Mitja Tuškej je pomemben člen ekipe Formitasa že več kot 30 let. Dolga leta je Formitasov strateg tržnih znamk. Strokovnost, analitika in poglobljeni vpogledi v znamke in potrošnike so njegova specialnost. Dokaz, da veliko ve in zna, sta tudi njegovi dve knjigi. Prva »Brez frendov ni brendov« je bila proglašena za marketinško knjigo leta 2015, druga »Hokus pokus: fokus«, ki je izšla leta 2019 prav tako velja za odlično delo o znamčenju.

Verjame v kakovostno raziskovanje, ki je njegov temelj za vsako dobro strategijo. Pri svojem delu je razvil več izvirnih raziskovalnih metod, ki jih aktivno vklaplja v svoje delo pri kreativnih, komunikacijskih in medijskih strategijah. Njegova predanost podatkom in analizam ga ves čas vodi k poudarjeno osredotočenemu ciljanju znamk, kar je eden od ključnih temeljev natančnih in učinkovitih strategij tržnih znamk.

V zadnjih dveh mandatih je bil strokovni direktor Effie 2020 in Effie 2023.

Za svoj prispevek stroki je na SOF-u 2022 prejel priznanje Oglaševalska osebnost. 

Petra Oplotnik, Vodja upravljanja medijev in kampanj, Marketing in digitalna prodaja, Petrol

Petra Oplotnik ima več 20 let izkušenj na nivoju medijskega zakupa. Svojo karierno pot je začela na globalni medijski agenciji OMD in kasneje PHD pod okriljem OmnicomMediaGroup, kjer je delovala 14 let in bila del uspešnih zgodb nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk. Skozi leta je dobila bogate izkušnje in poglobljeno razumevanje medijskega trga, od strateškega načrtovanja medijskih strategij, optimizacijo proračuna do trženjskih raziskav in analiz. Predvsem pa vpogled v dinamiko in razvoj različnih branž.

Od 2018 vodi ekipo v oddelku Marketing in digitalna prodaja v Petrolu, kjer je močno vpeta v tržno komunikacijske aktivnosti, vodi krovno medijsko strategijo, strategijo družbenih kanalov, odgovorna je za razvoj lastne oglasne platforme Petrol Media ter nastopa kot »media auditor« za celostni nadzor in centralizacijo zakupa nad oglaševanjem Petrola na SLO in JV trgih. Kot ključna oseba na regijskem nivoju je aktivno prispevala k optimizaciji procesov in pridobivanju dragocenega znanja za podjetje. Je članica upravnega odbora slovenskega združenja oglaševalcev (UO SZO) v mandatu 2022-2025.

Po duši je zelo analitična, zanimajo jo podatki, strateška raba in integracija raziskav in njihov globlji pomen. V zadnjem času jo strokovno navdušuje širši vpliv uporabniške izkušnje na blagovno znamko. Na osebni ravni pa energije med ljudmi. Njihova razsežnost in vpliv na vsakdan. Povezanost, zaupanje in moč tima, s katerim konstantno raste.

Maja Nikolić, Svetovalka za podatkovno analitiko, NLB

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije, kjer je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je prevzela vodenje Strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu, kjer je aktivno sodelovala pri oblikovanju in upravljanju marketinške strategije, segmentaciji uporabnikov, oblikovanju marketinških ciljev in aktivnosti ter upravljanju uporabniške izkušnje. Marca 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovnega analitika oz data translator-ja, kjer podatke prevaja v informacije in strateška izhodišča, s ciljem, da bodo marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. 

 

Partner dogodka