meni

Marketing iz zasede (Ambush Marketing)

Kdaj

četrtek, 23. januar 2025

9.00 do 10.30

Kje

Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 21. januar 2025

O vsebini

Na dogodku bo v imenu SOZ predstavljen novi dokument Dobre prakse »Marketing iz zasede«, ki ga je pripravila delovna skupina pod vodstvom Blaža Tomažina Bolcarja, ustanovitelja odvetniške pisarne Bolcar. Gre za dokument, ki jasno definira nove oblike nelojalne konkurence, pod njega pa so podpisani še: prof. dr. Vesna Žabkar, Janez Rakušček, Cene Grčar, Matic Švab, Mojca Briščik in Urška Ušaj.

V prvem delu dogodka se bo Blažu Tomažinu Bolcarju v pogovoru pridružila italijanska pravnica Rita Tardiolo, ki deluje na področju prava v oglaševanju, nelojalnostni konkurenci in zakonodaji o varstvu potrošnikov.
V drugem delu dogodka pa bo potekala debata na temo marketinga iz zasede v obliki okrogle mize, ki jo bo povezovala Ines Markovčič, vodja marketinga pri Mladini, skupaj z Maticem Švabom, poslovnim direktorjem pri Olimpijskim komiteju in drugimi relevantnimi gosi, ki bodo predstavljeni v januarju. 
 

O govorcih

Blaž Tomažin Bolcar, ustanovitelj, Odvetniška pisarna Bolcar

Blaž Tomažin Bolcar je ustanovitelj Odvetniške pisarne Bolcar. Po zaključenem študiju na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani je svoje izobraževanje nadaljeval v Veliki Britaniji, kjer se je specializiral za področje športnega prava, letos pa je pridobil naziv Executive Master in Global Sports Governance. Aktiven je kot predavatelj na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani v okviru Pravne klinike pravo v športu ter gostujoči predavatelj na Inštitutu za šport in posel ISDE v Madridu, kjer svoje strokovno znanje prenaša na bodoče pravnike. V svoji karieri je napisal več strokovnih člankov in je reden govorec na mednarodnih konferencah in strokovnih dogodkih. Kot predsednik Društva športnih odvetnikov Slovenije prispeva k razvoju športnega prava na državni ravni, hkrati pa je aktiven tudi kot član v več mednarodnih strokovnih združenjih.

Rita Tardiolo, partnerica, Bird & Bird

Rita je partnerica v milanski pisarni Bird & Bird, kjer deluje na področju intelektualne lastnine. Njeno strokovno znanje je osredotočeno na oglaševanje, nelojalno konkurenco, zakonodajo o varstvu potrošnikov, blagovne znamke in zaščitene označbe porekla (PDO). Poleg tega je tudi sovodja mednarodnega segmenta Luxury and Fashion v okviru skupine za trgovino in potrošniške izdelke (Retail & Consumer) pri Bird & Bird.
Rita svetuje oglaševalskim agencijam in blagovnim znamkam pri snovanju oglaševalskih kampanj v vseh digitalnih in klasičnih medijih, vključno s kampanjami, ki se osredotočajo na zelene trditve in »greenwashing«. Prav tako pokriva promocijske aktivnosti, programe zvestobe, nagradne igre, cenovne zahteve ter pritožbe pred regulatorji, kot sta Italijanski organ za konkurenco (ICA) in Italijanski oglaševalski standardni organ. Ima obsežno strokovno znanje o sodelovanju z vplivneži, talenti ter pri dogovorih z mediji in produkcijskimi ekipami.

Strankam svetuje tudi glede pogojev uporabe spletnih strani, pogojev prodaje in zahtev za e-trgovanje ter pri oblikovanju uporabniških izkušenj.
Mnogim konzorcijem pomaga pri izvensodnih postopkih in sodnih sporih za zaščito njihovih PDO pred kršitvami v Italiji ter v več tujih jurisdikcijah.
Sooblikovala je tudi projekt NEXT® - New Generation Excellence Training, izobraževalni program, osredotočen na mehke veščine za prihodnjo generacijo generalnih pravnikov.

Ines Markovčič, vodja marketinga pri Mladina d. d. Ljubljana, urednica revije Super Znamka, komunikologinja in doktorica medijskih študij

Ines Markovčič v svetu medijev in marketinga predano ustvarja 21 let. V podjetju, ki je izdajatelj revij Mladina, Monitor, Global in Zakladnica zdravja, je odgovorna za ustvarjanje marketinških, promocijskih, trženjskih, prodajnih, družbeno-odgovornih in oglaševalskih aktivnosti. Na teh imenovalcih se je največ naučila in poklicno zorela v praksah ter pomenih zaupanja v znamke – z močno, konkretno sporočilnostjo in misijo. Že v študentskih časih je vedela, da želi znotraj oglaševalskega trikotnika delovati na strani medija, kar je bila takrat redkejša in manj atraktivna preferenca (od klasičnih: agencija, naročnik). Medijski svet je zahteven in ga ne gre nikoli podcenjevati, pravi. Prakso je redno dopolnjevala tudi s teorijo; po zaključenem študiju na FDV je spoznanja ameriškega pragmatizma in analitsko-raziskovalne izkušnje na Centru za raziskovanje javnega mnenja in množičnih komunikacij nadgradila z doktorskim študijem na Fakulteti za podiplomski humanistični študij (ISH – smer medijski študiji). Kombinacija empiričnega družboslovja, humanistike, antropologije vsakdanjega življenja ter marketinškega nastopa kritičnih in specifičnih medijev ji je prinesla hvaležno izkušnjo interdisciplinarnega, komplementarnega opazovanja stanja na trgu. Svoja znanja in izkušnje zadnjih pet let prenaša v projekt Super Znamka, prvo slovensko literaturo o znamčenju, za poslovno javnost, ustvarjalce in upravljalce znamk.

Matic Švab, poslovni direktor Olimpijskega komiteja Slovenije

Strokovnjak na področju financ, marketinga in odnosov z javnostmi, z več kot 15-letnimi delovnimi izkušnjami v športni industriji. Diplomiral (finance) in magistriral (športni management) na Ekonomski fakulteti v Ljubljani ter končal in zaključil program Mednarodnega olimpijskega komiteja in Univerze v Louvainu (Belgija) - MEMOS (Executive Masters in Sport Organisations Management.

Kot poslovni direktor pri Olimpijskem komiteju Slovenije je vodil marketinške aktivnosti olimpijske reprezentance Slovenije na zadnjih petih olimpijskih igrah, na olimpijskih igrah v Parizu 2024 pa je bil tudi vodja uspešne Slovenske hiše. Je dobitnik različnih nagrad (SPORTO, ESA, WEBSI), s področja športnega marketinga in član marketinške komisije Evropskih olimpijskih komitejev.

PARTNER DOGODKA