NATEČAJ ZA IZBOR MLADIH KREATIVCEV
Natečaj mladih kreativcev poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) in je zagotovo neprecenljiva priložnost, da se mladi kreativni talenti pokažejo na nacionalni in svetovni ravni, saj zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festival kreativnosti Cannes Lions, kjer bosta svoje moči pomerila z vrstniki s celega sveta.
O TEKMOVANJU
Natečaj je vsako leto izpeljan po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«, saj imajo tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev zgolj 24 ur časa. Natečaj je priložnost, da s konceptom odgovorijo na razpisani brif partnerja.
Najboljši pari, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo nato pred žirijo in ostalimi tekmovalci predstavili svoje rešitve, najboljši trije pari pa dobijo možnost 15 minutnega nastopa na SOF-u.
NAGRADA
Zagotovi jo Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) in vsako leto z razpisom tudi predstavi kaj obsega – poleg udeležbe na tekmovanju Young Cannes Competition.
KDO SE LAHKO PRIJAVI?
- Vsak član mora biti star do največ 30 let.
- Prijava na tekmovanje je odprta za vse mlade kreativce, ki sodelujejo s katero od kreativnih, komunikacijskih, digitalnih ali drugih agencij, ki delujejo na polju oglaševanja.
- Vsak tekmovalec se lahko prijavi le v enem paru.
- Od tekmovalcev se zahteva aktivno znanje angleškega jezika in obvladovanje ustrezne programske opreme za pripravo rešitev.
KAKO POTEKAJO PRIJAVE?
Prijave vsako leto potekajo do začetka marca. Poleg pripisa osebnih podatkov morajo tekmovalci priložiti tudi fotokopijo osebnega dokumenta ali drugo dokazilo o starosti ter zagotovilo, da so bodisi zaposleni ali kako drugače delajo z agencijo.
ŽIRIJA
Žirijo tekmovanja za mlade kreativce določi STP SOF. Za koordinacijo žirije skrbi koordinator, imenovan s strani SOZ, ki nima glasu v žiriji, skrbi pa za pravilen postopek izbire, spoštovanje pravilnika žiriranja in časovnico žiriranja natečaja »Mladih kreativcev«.
Žirija na podlagi oddanih predstavitev izbere do največ 10 parov, ki se nato uvrstijo v ožji izbor in svoje rešitve predstavijo na »malem odru«. Izmed vseh finalistov žirija izbere zmagovalni par.
KAKO POTEKAJO PREDSTAVITVE REŠITEV?
Pari morajo v 24 urah v spletni sistem oddati enostranski .pdf dokument s pojasnitvijo kreativnega vpogleda in predstavitvijo kreativne rešitve. Natančno razlago zahtevane strukture predstavitve pa prejmejo po e-pošti ob seznanitvi z nalogo.
Pari, ki jih žirija nominira v ožji izbor, pa morajo opraviti še predstavitev pred žirijo in obiskovalci, za katero bodo imeli na voljo največ 5 minut.
Žirija po zaključenih predstavitvah izbere zmagovalca natečaja za izbor Mladih kreativcev 2025.
PRAVILA SODELOVANJA
- Prisotnost na e-brifingu je obvezna za oba člana ekipe.
- Prisotnost na predstavitvah, v primeru uvrstitve v ožji izbor, je obvezna za oba člana ekipe.
- Čas za vprašanja je do pričetka tekme. Na vprašanja, podana/poslana za tem, ne bo odgovorjeno.
- Vsaka ustvarjalna rešitev predstavlja eno delo.
- Dela, predložena za tekmovanje, se ne vračajo.
- Proti žiriji ni mogoče sprožiti pravnih postopkov.
- Prijavnine in stroškov nastanitve, podarjenih v obliki nagrade, ni mogoče izplačati v gotovini.
- Avtor z oddajo dela izjavlja, da njegovo delo pred tem še ni bilo objavljeno in da je lastnik avtorskih pravic. Udeleženci nosijo izključno odgovornost za kakovost in lastništvo avtorskih pravic za dela. Udeleženci organizatorja festivala oprostijo vseh obveznosti do vseh tretjih oseb.
- Avtorji se strinjajo, da se predložena dela objavijo na spletni strani www.sof.si in uporabijo v sporočilih za javnost.
- SOZ in partner natečaja pridobita neizključno avtorsko pravico do uporabe zmagovalnega dela. Avtorske pravice veljajo brez geografskih omejitev za celotno trajanje avtorskih pravic in vključujejo pravico do prilagajanja.
- Avtorske pravice nenagrajenih del ostanejo avtorjem.
- Če se naročnik odloči za uporabo nezmagovalnega dela, se naročnik sam dogovori s prijaviteljem za odkup avtorskih pravic.
- Udeleženec pooblašča organizatorja festivala za brezplačno prikazovanje ali objavljanje.
- Udeleženci morajo natančno upoštevati pravila sodelovanja. Z izpolnitvijo in predložitvijo prijavnice se šteje, da udeleženec v celoti sprejema pogoje tekmovanja. Neupoštevanje katerega koli pravila za prijavo pomeni samodejno diskvalifikacijo prijavljenega dela.
- V primeru neudeležbe para se, ne glede na vzrok, stroški udeležbe na tekmovanju ne vračajo.
- Zmagovalca sta zavezana k podpisu pogodbe in izpolnjevanju obveznosti do sponzorjev, kot jih opredeljuje pogodba, ki jo zmagovalca podpišeta z organizatorjem. Pogodbene kazni so opredeljene v pogodbi, ki jo podpišejo pogodbene stranke.