meni

Oglaševalec leta

Tradicionalna stanovska nagrada za najboljše oglaševalce pri nas. Podeljuje jo Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice že več kot dve desetletji, in sicer za izjemne dosežke v preteklem koledarskem letu, ki so zaznamovali področje oglaševanja.

Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2023, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je A1 Slovenija. 

Priznanje Oglaševalec leta 2023 so predstavniki vodstva SOZ podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 33. SOF v petek, 7. junija 2024 v Portorožu.

Utemeljitev

A1 Slovenija je postal oglaševalec leta ne le zaradi svoje sposobnosti prilagajanja in izstopanja znotraj konkurenčne telekomunikacijske panoge, temveč predvsem zaradi izvrstne integracije svoje komunikacijske strategije s poslovnimi in marketinškimi cilji podjetja, ob tem pa uspešnem ohranjanju visokega nivoja kreativnosti in inovativnosti.

V očeh svojih uporabnikov so dvignili tako vrednost znamke kot tudi podjetja A1 Slovenija. To so dosegli z utrjevanjem polja zabave in dvigovanjem nivoja izkušnje, ki jo imajo uporabniki z njihovimi storitvami. In ravno zabava, kar jih diferencira od konkurence, jim je omogočila poglobljeno komunikacijo z mlajšo, mobilno in aktivno populacijo, ki jo zelo dobro poznajo in tudi razumejo. Novo pozicijo so uspešno implementirali tako v eksternih, kot tudi internih komunikacijskih aktivnostih ter tudi tam izvajali aktivnosti skozi prizmo zabave.

S svojo, na podatkih osnovano, komunikacijsko strategijo, komunicirajo konsistentno in krepijo temeljne vrednote blagovne znamke, ki jih je jasno zaznati tudi pri komunikaciji z njihovo ciljno javnostjo. Ohranili so tudi dolgoletni obraz v oglasih - Jurija Zrneca, katerega osebnost še bolj pride do izraza z novo pozicijo. Skrbno so izbrali partnerje pri vsebinski vključitvi kot so Joker Out in Joongla ter v pakete vključili ponudnike vsebin na zahtevo: Voyo, Deezer, NBA, HBO in Netflix.

Lansirali so novega ponudnika mobilnih storitev re:do, ki predstavlja inovativno platformo za naš trg, saj celotna izkušnja temelji na mobilni aplikaciji. Nadgradili so Lahkonočnice, v okviru Spletnih briht pa izvedli največji spletni kviz na svetu in osvojili Guinnessov rekord, v katerem je sodelovalo več kot 20.000 slovenskih osnovnošolcev. V dinamičnem okolju, kjer potrošniki od blagovnih znamk s katerimi se povezujejo, pričakujejo vedno večjo transparentnost in etičnost, je to bistvenega pomena za dolgoročno poslovno uspešnost.

Kot dokaz odličnega dela so v letu 2023 prejeli številne strokovne nagrade, svoje znanje in izkušnje pa nesebično delili v strokovnih združenjih, na strokovnih dogodkih in iniciativah. Zagovarjajo pomen partnerskega in aktivnega sodelovanja med vsemi deležniki znotraj oglaševalskega trikotnika.

Njihova agilna delovna kultura in uspehi na področju trženja ter komunikacij jih postavljajo v ospredje kot enega izmed najbolj izvirnih in inovativnih oglaševalcev na trgu, od 2023 dalje pa tudi kot najbolj zabavnega.

Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija je ob prejemu nagrade izpostavil: »Telekomunikacije so postale tekma za najnižjo ceno in največ certifikatov za najboljše omrežje. Formula za dolgčas. Ker pa se v A1 zabavamo tudi ko delamo in imamo kot del največje mednarodne skupine dostop do najbolj zaželenih zabavnih vsebin, smo se odločili, da vstopimo in zasedemo polje zabave – ne le skozi storitve, temveč tudi s prebujanjem zabavne plati Slovencev. Izbrano smer so z izboljšanimi odzivi in prepoznavanjem A1 kot najboljšega ponudnika zabave že potrdili uporabniki. Veliko pa nam pomeni tudi ponovna osvojitev strokovne nagrade, ki nam daje spodbudo za prihodnje presežke

 

Potek izbora za Oglaševalca leta 2023:

Izbor Oglaševalca leta 2023 je potekal v treh  krogih. V prvem krogu so potekale nominacije za kandidate, ki so jih posredovali člani SOZ. V drugem krogu so nato člani SOZ med nominiranci glasovali za svoje favorite. Na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ in točk iz naslova osvojenih nagrad v letu 2023, so se v tretji krog izbora uvrstili finalisti (v abecednem vrstnem redu): A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mastercard, NLB in Zavarovalnica Triglav. V tretjem krogu izbora je nato glasovala še 7-članska Komisija na podlagi skrbnega pregleda pisnih utemeljitev finalistov ter njihovih predstavitev v živo na seji Komisije. V končnem seštevku točk, ki je določil prejemnika priznanja, so 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz osvojenih nagrad v letu 2023 na področju tržnega komuniciranja in 40 %  točke iz glasovanja Komisije.

Komisijo za izbor za Oglaševalca leta 2023 so sestavljali:

Predstavnik Oglaševalskega razsodišča Tomaž Žontar (po pooblastilu predsednika), predsednik in podpredsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Dino Zupančič in Valerija Prevolšek, predsednik Upravnega odbora SOZ in SZO Jure Bohinc in podpredsednik Slovenskega združenja oglaševalcev Aleš Petejan, predsednik in podpredsednik Slovenskega združenja medijev Miha Klančar in Aleš Cipot in članica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalcev Petra Oplotnik.

Priznanje Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:

Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (za leti 2012 in 2016), Telekom Slovenije, A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska (za leti 2018 in 2019), NLB in Mercator (za leti 2002, 2021 in 2022).

Dodatne informacije:

Mojca Briščik
Izvršna direktorica SOZ
M: [email protected]
T: 030 998 603

Ljubljana, 28. maj 2024