Oglaševalec leta
Tradicionalna stanovska nagrada za najboljše oglaševalce pri nas. Podeljuje jo Slovenska oglaševalska zbornica že več kot tri desetletja, in sicer za izjemne dosežke v preteklem koledarskem letu, ki so zaznamovali področje oglaševanja.
Uvodoma o nagradi
Izbor Oglaševalca leta poteka v treh krogih:
- V prvem krogu potekajo nominacije za kandidate, ki jih posredujejo člani SOZ.
- V drugem krogu člani SOZ med nominiranci glasujejo za svoje favorite in na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ ter točk iz naslova osvojenih nagrad v letu izbora se v tretji krog uvrstili pet finalistov.
- V tretjem krogu izbora glasuje še 7-članska Komisija na podlagi skrbnega pregleda pisnih utemeljitev finalistov ter njihovih predstavitev v živo na seji Komisije.
V končnem seštevku točk, ki je določil prejemnika priznanja, so 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz osvojenih nagrad v letu izbora na področju tržnega komuniciranja in 40 % točke iz glasovanja Komisije.