Kriteriji za izbor Oglaševalske osebnosti
Kriteriji za izbor Oglaševalske osebnosti se osredotočajo na tri področja:
1. Osebnostne lastnosti
- Integriteta / poštenost,
- Strokovnost,
- Zavzetost za doseganje rezultatov in prevzemanje odgovornosti.
2. Prispevek k razvoju stroke
- Prejemnik naziva in ali njegovo podjetje (pod njegovim vodstvom) je pozitivno prispevalo k razvoju stroke v najširšem pomenu besede, tako znotraj kot zunaj podjetja oz. organizacije.
3. Vodstvene sposobnosti
- Prilagodljivost in vztrajnost: prejemnik naziva se zna prilagajati spreminjajočemu se okolju in je dokazal vztrajnost pri doseganju ciljev.
- Vodstvene lastnosti: prejemnik naziva je oseba, ki si je pridobil spoštovanje svojih kolegov in partnerjev tako znotraj kot zunaj organizacije in čigar dejanja so zgled stroki.
Kdo je lahko prejemnik naziva Oglaševalska osebnost?
Prejemnik naziva mora biti vključen v slovensko poslovno okolje.