meni

EACA: RAZISKAVA RAZPOLOŽENJA OGLAŠEVALSKIH AGENCIJ V EVROPI ZA LETO 2024

13
feb.
2025
Domov / 
Novice / 
EACA: RAZISKAVA RAZPOLOŽENJA OGLAŠEVALSKIH AGENCIJ V EVROPI ZA LETO 2024

Oglaševalske agencije v Evropi krmarijo v pokrajini razvijajočih se izzivov predvsem z odpornostjo in optimizmom, v skladu s poročilom Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA) za leto 2024. Ti rezultati, ki temeljijo na vpogledih skoraj 4.000 strokovnjakov iz 25 držav v Evropi, razkrivajo da so agencije ponosne na svoje dosežke in zavezane podpori svojih zaposlenih. Raziskava poudarja tudi močne temelje v panogi, pri čemer je 70 % anketirancev ponosnih ali zelo ponosnih, da delajo v komunikacijah. Raziskava je pokazala tudi, da prevladuje optimizem za prihodnost. Po drugi strani pa pritiski na duševno zdravje in delovno obremenitev ostajajo precejšnja skrb (48 % meni, da je izredno visoka delovna obremenitev). Spodbudno pa je dejstvo, da 83 % anketirancev meni, da se njihovi vodje odzivajo na njihove potrebe zunaj službe, podoben odstotek pa poroča, da lahko odkrito razpravljajo o duševnem zdravju in stresu. Kaj vse je razkrila raziskava si lahko preberete tukaj.

Več