meni

LAČEN SI FUL DRUGAČEN

15
jan.
2025
Domov / 
Novice / 
LAČEN SI FUL DRUGAČEN

Mitja Tuškej je podelil kako je ideja za pozicijski stavek prerasla okvire in se zapisala med kultne besedne zveze! »Naloga je bila precej klasična. Adaptacija Snickersovega slogana "You are not you when you are hungry" za eno od bolj odmevnih kampanj, ki je začela s SuperBowl oglasom leta 2010 in začela svoj dolgoročen pohod po svetu z mnogimi verzijami, kjer glavni liki niso bili več to kar so bili, spremenili so se v nespretne 'limone', ki so bile predstavljene kot poznani filmski junaki kot Mister Bean, Joan Collins, Betty White in mnogi drugi. Če se prav spomnim je v Sloveniji kampanja šla v eter s temi tremi liki. Sicer je BBDO-jev koncept 'zdržal' več kot desetletje, kampanje so pobrale kar 47 kanskih levov (vir: Stephen Whiteside, Warc, 29.10.2020). Na konceptualni ravni izhodiščno idejo ohranjajo še danes, s tem da kreativne rešitve središčijo okrog pozicijskega stavka "Hungry skies". Luškan je bil članek v MM-u 26.4.2024, ki govori o novi kampanji, in so ga naslovili z "Lačen si ful drugačen ... tudi v letalu", čeprav se naš prevod slogana kampanje več ne uporablja :).«

Dodal je še: »Ko smo iskali ustrezen prevod originalnega slogana smo se vrteli okrog različnih bolj ali manj neposrednih prevodnih variant, da bi na neki točki kreativnega brainstormiranja oddeklamiral verz "Če si lačen, si čisto drugačen in čisto drugače gledaš na svet". Za tim je bila to odlična iniciacija, da smo hitro prišli do kasneje z navdušenjem sprejete kreativne rešitve "Lačen si ful drugačen", ki je postala v naših krajih dejansko kar precej legendarna in uporabljana tudi kot pogovorna besedna zveza, kot je ugotovil jezikoslovec Matej Meterc in jo uvrstil v Slovar pregovorov in sorodnih paremioloških izrazov.«

Kreativnost so združili pod vodstvom Ane Ivandič, še Ana Eterović in Petra Matijevič.