NOVA RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA št. 414
Oglaševalsko razsodišče je na decembrski seji odločalo o ugovoru oglaševalca zoper razsodbo Oglaševalskega razsodišča št. 414 / 11. 7. 2024, s katero je Oglaševalsko razsodišče presodilo, da oglaševanje družbe Hofer trgovina d. o. o. ni v skladu z določili 3. in 9. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK).
Oglaševalsko razsodišče je v predmetni razsodbi navedlo, da oglaševanja družbe Hofer trgovina d. o. o. po njegovem mnenju izpolnjuje bistvene znake marketinga iz zasede. Oglaševalec je pred začetkom in med potekom evropskega nogometnega prvenstva, na katerega se je uvrstila slovenska nogometna reprezentanca, uporabil aktivnosti, ki izkazujejo elemente marketinga iz zasede, saj je kot oglaševalec, ki ni uradno sponzor nogometnega prvenstva, izvajal oglaševalske aktivnosti z uporabo športnega dogodka na način, ki bi lahko zavedla javnost, da je poslovno povezan s športnim dogodkom, in bi s tem pridobil ekonomske in druge koristi, ki jih prinaša povezanost s športom.
Oglaševalsko razsodišče je na decembrski seji zavrnilo ugovor oglaševalca zoper Razsodbo OR št. 414 /11. 7. 2024 in potrdilo svojo prvotno razsodbo.