meni

Prijave na 1. Effie dan so odprte - 12. november 2024

18
okt.
2024
Domov / 
Novice / 
Prijave na 1. Effie dan so odprte - 12. november 2024

Prijave na 1. Effie dan 2024 so odprte.

Na prvem Effie dnevu bomo tako raziskali, kako uskladiti marketinške strategije s poslovnimi cilji ter s tem ustvariti dolgoročno konkurenčno prednost. Spoznali bomo najboljše prakse slovenskih zlatih Effie znamk 2023 in se osredotočili na preplet vloge blagovne znamke z učinkovito komunikacijsko strategijo. Pridobili bomo vpogled v »creme de la creme« mednarodne uspehe skandinavskih kolegov, ki bodo razkrili, kako z jasno določenimi poslovnimi in marketinškimi cilji, KPI-ji in usklajenimi procesi dosegati izjemne marketinške rezultate. Za konec pa bomo odkrili, kako tržni uvidi, trendi in prepoznavanje DNK-ja podjetja omogočajo pripravo strategije, ki uskladi in poveže celotno podjetje.

Banner_popravek.jpg

McDonald’s Švedska je v zadnjem času eden izmed najbolj nagrajenih oglaševalcev na svetu. Vendar se je pot do uspeha začela z veliko preobrazbo blagovne znamke leta 2018, po letih izgubljanja gostov. Staffan Ekstam, direktor marketinga in strategije blagovne znamke, Food Folk Sverige AB (McDonald’s Švedska) in Jens Welin, partner v Nord DDB Stockholm/Nordics sta pri transformaciji igrala pomembno vlogo, in na Effie dnevu bosta z udeleženci delila spoznanja ter ustvarjalne primere, ki dokazujejo, da boljše ravnovesje med prodajno aktivacijo in gradnjo blagovne znamke vodi do močnejših rezultatov.

Cena udeležbe je 200 EUR + DDV, za člane SOZ pa velja posebna ugodnost - 1 brezplačna prijava na člana.

Več informacij in prijava na effie.si