meni

Publicis Groupe uvedel Zaveze za ustvarjalce vsebin

24
okt.
2024
Domov / 
Novice / 
Publicis Groupe uvedel Zaveze za ustvarjalce vsebin

Marketing ustvarjanja vsebin se razvija hitreje, kot se razvija regulacija zanj na različnih področjih, od gospodarskih in davčnih pravil, pravne in uredniške odgovornosti, označevanja promoviranih vsebin, etičnih in moralnih standardov, svobode govora do primernosti vsebin za javno dostopen medijski prostor in čas. Ustvarjalci vsebin so vplivneži, Tiktokerji, blogerji, videoustvarjalci, podcastovci in vsi ostali, ki sami in izven klasičnega uredniško-medijskega prostora ustvarjajo vsebine in vplivajo na dostopne vsebine.

Publicis Groupe posluje v skladu z najvišjimi etičnimi standardi in odgovornostjo za kakovost tržnih komunikacij in vsebin, ki jih ustvarja v celoti. Smo komunikacijska skupaina med največjimi na slovenskem, regijskem in svetovnem trgu in uživamo zaupanje in ugled klientov ter širše stroke. Naša prednostna naloga je zagotoviti, da partnerji in ustvarjalci, s katerimi pri tem sodelujemo, podpirajo enake vrednote ter etične in moralne standarde kot mi in naši klienti. Hkrati pa želimo vplivati na izboljševanje vsebin dostopnih na spletu in tudi širše, ki so slabše regulirana od tradicionalnih založniških medijskih formatov.

V ta namen smo v Publicis Groupe Slovenije sprejeli deklaracijo Vrednote in zaveze sodelovanja z ustvarjalci vsebin, ki temelji na spoštovanju in pravičnosti do vseh občinstev ter splošno sprejetih družbenih vrednotah. Med drugim promovira odgovornost do sledilcev, nedopustnost sovražnega govora, spoštovanje pravice do podobe nastopajočih ter varovanje otrok in mladostnikov pred vulgarnimi in neprimernimi vsebinami.

Odslej pri nas začetek sodelovanja z vplivneži ali ustvarjalci spletnih vsebin poleg drugih formalnosti zaznamuje tudi podpis obvezen in zavezujoč podpis deklaracije Zaveze. Namen tega je že vnaprej jasno definirati zahtevan in pričakovan nivo in standarde sodelovanja ter odgovornost vsakega posameznega ustvarjalca do objavljenega ne samo ob sodelovanju ampak tudi prej in kasneje,” je pojasnila Sandra Baran, vodja ekspertize MSL za vplivnostni in vsebinski marketing ter PR v Skupini Publicis Groupe. "Pričakujemjo pozitiven odziv vseh v procesu, še posebej pa stroke. Deklaracija je nastajala in se širini iz naše globalne mreže, pozdravljajo jo predvsem globalni in zelo odgovorni klienti, vse več pa tudi manjši lokalni klienti z manj izkušnjami in z manj pravne podpore. Lokalno so Zaveze preverjene in usklajene tudi s slovenskimi pravnimi normami. Želimo pa si, da bi se ta dobra praksa širila naprej tudi vsaj pri članih Slovenske Oglaševalske Zbornice ter spodbujala nastajanje bolj kakovostnih in odgovornih vsebin za vse in na dolgi rok. Z veseljem pri tem pomagamo z našimi izkušnjami."