
Rezultati raziskave: Obdarovanje za veliko noč v Sloveniji in regiji
Na Mediani smo preverili, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Zanimalo nas je, ali se obdarujemo, kaj si podarjamo in kakšne so razlike med generacijami, statističnimi regijami in državami.
Ugotovili smo:
- V Sloveniji za veliko noč darila kupuje 23 % ljudi. To je precej manj kot za rojstne dneve (85 %), božič (66 %) ali novo leto (51 %).
- Tri četrtine ljudi za darila zapravi manj kot 50 eur. V povprečju za darila za veliko noč zapravimo 56 eur.
- Največ ljudi za veliko noč za darila izbere hrano in pijačo (12 %), sledijo igrače (6 %).
- Kupovanje daril se razlikuje med regijami - najpogosteje jih kupujejo prebivalci severovzhodnega dela Slovenije (savinjska, koroška, podravska, pomurska, posavska in zasavska regija).
- Pripadniki generacije Z darila za veliko noč kupuje redkeje kot ostali. Najpogosteje darila podarjajo pripadniki generacij X in Y.
- Darila kupuje manj prebivalcev Slovenije kot Hrvaške (32 %) in Srbije (29 %).
Rezultati so del raziskave Mediana TGI Adria, ki jo na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana izvajamo vsako leto na vzorcu več kot 15 000 prebivalcev Slovenije, Hrvaške, Srbije in Bosne in
Hercegovine.



