SOZ AKADEMIJA 14. 2. - NA OKROGLI MIZI O GRAJENJU BLAGOVNIH ZNAMK IN DOLGOROČNI USPEŠNOSTI BRAND KOMUNIKACIJE
V sredo, 14. 2. je v Edvardu potekala druga letošnja SOZ Akademija, na kateri smo v okviru okrogle mize pod vodstvom Špele Levičnik Oblak, svetovalke uprave Pristop Skupina in direktorice podjetja Elana, gostili strokovnjake iz vrst oglaševalcev. Z nami so bili Jure Bračko, direktor strateškega marketinga in komuniciranja v Novi KBM, Matjaž Butara, direktor – Upravljanje potenciala v Big Bangu ter Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi.
S pregledom ugotovitev Petra Fielda in Lesa Bineta, ki že dolga leta dokazujeta, da imajo prodajne aktivacije zgolj kratkoročne poslovne učinke, dolgoročno uspešnost pa lahko gradimo predvsem s t-i- brand komunikacijo, se navezali na oglaševalsko razumevanje vrednosti dolgoročnega grajenja blagovnih znamk in vpliva, ki ga ima ta na uspešnost podjetij.
Gostje okrogle mize so se pogovarjali o razlikah med prodajnimi aktivnostmi in grajenjem blagovne znamke, o lovljenju pozornosti, delili pa so tudi njihov pogled na oglaševalske strategije v bližnji prihodnosti ter lastne izkušnje z grajenjem blagovnih znamk.
Zahvaljujemo se partnerju dogodka TSmedia in funkcionalni kavi Mooshy.
PARTNER DOGODKA