meni

SOZ AKADEMIJA: Z MATTOM BOURNOM O VLOGI OGLAŠEVANJA V ČASU KLIMATSKIH SPREMEMB

24
sep.
2024
Domov / 
Novice / 
SOZ AKADEMIJA: Z MATTOM BOURNOM O VLOGI OGLAŠEVANJA V ČASU KLIMATSKIH SPREMEMB

Na tokratni SOZ Akademiji smo z Mattom Bournom govorili o vplivu oglaševanja na podnebne spremembe in pomembnem premiku, ki ga mora narediti oglaševalska stroka.

Podnebne spremembe so resnične in oglaševalska industrija se sooča z vprašanjem, ali naredi dovolj, da se bori proti njim. Odgovor je pogosto ne. Matt pravi, da opaža, da so zaposleni v oglaševanju prepričani, da oglaševanje ne prispeva dovolj, oziroma dovolj hitro, k zmanjšanju vpliva na podnebne spremembe. Znašli smo se na razpotju – moramo se odločiti, ali bomo še naprej ustvarjali oglaševalska sporočila brez razumevanja vpliva podnebnih sprememb, ali pa bomo ustvarjali oglase, ki so nanj pozorni. 

Pogosto se uspeh v oglaševanju meri z vidika komercialnega uspeha, oglaševanje, ki je trajnostno, pa ne sme temeljiti zgolj na prodaji, temveč tudi na vprašanju, ali je vpliv oglaševanja na planet pozitiven, negativen, oziroma če sploh poznamo vpliv. Premik od tradicionalnega oglaševanja k oglaševanju 21. stoletja, ki rešuje probleme in prispeva k boju proti podnebnim spremembam, je nujen. 

Vemo, da nas večina želi sprejemati trajnostne odločitve, pa vendar raziskave kažejo, da se jih zaenkrat še ne poslužujemo v celoti. Pravilno oblikovanje sporočil lahko pomaga, da trajnost postane pomembna za vsakogar in da vsak zna najti način, kako je lahko bolj trajnosten. Ni potrebno, da se oglasi nanašajo samo in direktno na podnebne spremembe, ključno pa je, da vsaka oglaševalska kampanja podpira trajnost, tako na poslovni kot tudi osebni ravni. 

Še več vpogledov, orodij, študij primerov in praktičnih smernic pa Bourn in Munden opisujeta v knjigi Sustainable Advertising, ki jo lahko naročite na povezavi

PARTNER DOGODKA