
SVET TRAJNOSTNEGA RAZVOJA IMA NOVO PREDSEDNICO
Svet trajnostnega razvoja (STR), ki je bil ustanovljen minulo leto in ga sestavljajo Benjamin Hrkić (Bold.group), Damjan Koren (Tam-Tam), Maša Muster (Mediana), Samo Ošabnik (odvetniška družba Ošabnik, Klofutar in partnerji), Irena Oven (NLB), Tatjana Pavlič Fekonja (Skupina Futura), Maša Šprajcar-Rančić (SPAR) in Jana Štokovič (Pro plus), ima novo predsednico Meto Pavlin Avdić, strateško direktorico v agenciji prvi.prvi.
Meta je prevzela vodenje STR, po tem, ko je iz mesta predsednice odstopila Saša Leben. Meta verjame, da bodo trajnostno prihodnost gradile znamke, ki jih vodi smisel obstoja, znamke, ki prevzemajo odgovornost in aktivno vlogo pri oblikovanju trajnostnega potrošnika. Prepričana je, da bi tako vlogo morala imeti tudi kreativna industrija. Po skoraj dveh desetletjih dela v komunikacijskih agencijah Pristop in Futura DDB ter vmesnem vodenju agencij Artizana in Futura PR je zato krenila na novo pot. S partnerji je ustanovila prvi.prvi. agencijo, specializirano za kreativne trajnostne projekte. Svoja znanja strateškega načrtovanja, kreativnega snovanja, tekstopisja, PR-ja ter vodenja projektov, naročnikov in timov je na Cambridge Institut for Sustainability Leadership lani uspešno nadgradila še s certifikatom Sustainability Business Management.
Ob imenovanju je povedala: »Ne moremo več mimo dejstva, da smo oglaševalci soustvarjalci (trajnostnega) sveta. Saj to vsi zagotovo vemo, vendar pa pozabljamo, da smo to ne glede na dejstvo, ali delamo na kampanjah trajnostnih tematik ali ne. Naša industrija ima vpliv – tudi takrat, ko ne govori neposredno o trajnosti. Naše kampanje oblikujejo navade, norme, vrednote. In čeprav se vsi trudimo dostaviti dobre rezultate, večinoma nehote ohranjamo obstoječe potrošniške vzorce, ki jih drugje v gospodarstvu že skušajo preseči.
Vem, kako hitro nas vsakodnevno delo potegne v ustaljene procese, kjer je varno ostati pri preverjenih rešitvah. A ker moramo biti del spremembe, ki je pred nami, ker ne gre več za željo ali izbiro, potrebujemo več kot zgolj zavedanje. Potrebujemo orodja, mindset in pristope, ki bodo omogočili prehod v bolj odgovorno in učinkovito oglaševanje. Verjamem, da bomo v Svetu trajnostnega razvoja poskrbeli, da se ta potreba ne samo prepozna, ampak tudi podpre – s konkretno motivacijo, znanjem, povezovanjem pa tudi podporo. Da bo moč, ki jo ima naše delo pri oblikovanju trajnostne družbe, postala vidna, priznana in uporabljena.«.
Iskrene čestitke ob imenovanju in uspešno delimo želimo!