
VIŠJI PRORAČUNI ZA VPLIVNOSTNI MARKETING
Nova raziskava Svetovne zveze oglaševalcev (WFA) ugotavlja, da vplivnostni marketing postaja vse bolj pomemben, saj kar 61 % svetovnih tržnikov pričakuje, da bo njegova vloga še narasla, več kot polovica pa jih že načrtuje povečanje proračuna za vplivnostni marketing za leto 2025. Raziskava WFA prav tako razkriva, da se blagovne znamke vse bolj zanašajo na specializirane agencije za marketing vplivnežev – danes le-te uporablja že 74 % blagovnih znamk, kar je 20 % več kot leta 2019 – ter da pri tem formalizirajo svoje prakse. Kljub temu pa ostajajo pomanjkljivosti, saj le 42 % teh blagovnih znamk spremlja skladnost vplivnežev z oglaševalskimi standardi.
Kot odziv na te ugotovitve je WFA predstavila Globalne smernice za vplivnostni marketing, ki ponujajo praktične nasvete za pomoč blagovnim znamkam pri krmarjenju z naraščajočimi regulatornimi pritiski. Smernice, pripravljene v sodelovanju z globalnimi organi za oglaševalske standarde, opisujejo, kako lahko blagovne znamke zagotovijo bolj pregledno, etično in učinkovito izvajanje vplivnostnega marketinga.