meni

TRAJNOST

Trajnostni oglaševalski standardi

 

Oglaševanje je ena izmed najbolj vplivnih panog. Soustvarja percepcijo sveta - v katerem živimo, in tistega, po katerem hrepenimo. V luči klimatskih sprememb in posledic, ki jih planetu in družbi vnaša potrošniška družba, je vloga vseh nas - oglaševalcev, oglaševalskih agencij in medijev - odločujoča.

Zavedajoč se odgovornosti in vloge, ki jo imamo vsi, ki delamo v oglaševanju, na današnji točki prehoda v trajnostno družbo, pred vas postavljamo pobudo za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov.

Trajnostno delovanje se pri našem delovanju zgodi v treh sklopih:

  1. uvajanje okoljskih, družbenih in upravljavskih principov oz. načel (ESG) v lastno delovanje;
  2. slikanje trajnostnega sveta skozi vse svoje oglaševalske (in tržno-komunikacijske) aktivnosti;
  3. širjenjem vpliva na vse svoje deležnike, še posebej dobavno verigo.
     

Prevzemi in podpiši Zavezo k implementaciji Trajnostnih oglaševalskih standardov - TOS.

PODPISNIKI