meni

Erika Fondin: Kako ustvariti učinkovitost?

Kdaj

sreda, 12. marec 2025

9.00 do 10.30

Kje

Zoom Webinar

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

POVZETEK IN UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

Erika Fondin je z ekipo za Švedsko oglaševalsko zbornico razvila okvir, ki zagotavlja, da je komunikacija, ki jo ustvarjamo, resnično učinkovita. Imenuje se "Veriga učinkovitosti" (The Chain of Effectiveness) in pomaga določiti nalogo, ki jo mora komunikacija rešiti – s tem pa odklene večjo kreativnost in boljše možnosti za poslovni uspeh. Navsezadnje ni pomembno, kako hitro (ali kreativno) tečemo, če ne vemo, kam gremo.

O govorki

Erika Fondin, vodja strategije, NORD DDB, Švedska

Erika je vodja strategije pri NORD DDB - vodilni kreativni agenciji v nordijski regiji – in soavtorica knjige "8 principov kreativne učinkovitosti".

Ima več kot 15 let izkušenj z delom na nordijskih in mednarodnih blagovnih znamkah v različnih panogah, vključno z B2B, FMCG, maloprodajo, telekomunikacijami in avtomobilsko industrijo. Za svoje delo je prejela več nagrad za kreativno učinkovitost. Med njenimi preteklimi izkušnjami so sodelovanja z Volvo Cars, Norwegian Airlines, Guinness, Häagen-Dazs, TetraPak in Electrolux.

PARTNER DOGODKA