SOZ AKADEMIJA: TRIJE KLJUČNI KORAKI DO UČINKOVITEGA KOMUNICIRANJA Z UPORABNIKI
Na tokratni SOZ Akademiji smo s soavtorji dokumenta Dobra praksa: Od strategije do tržnega komuniciranja govorili o treh ključnih korakih, ki so potrebni za doseganje učinkovitega komuniciranja z uporabniki. To so strategija, implementacija in učinkovitost.
Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas, je povezoval pogovor, svoje izkušnje iz prakse pa so delile Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, Simona Mladenović, vodja produktnega marketinga za trgovino in goriva, Petrol in Maja Nikolić, svetovalka za podatkovno analitiko, NLB.
Vse govornice so poudarile, da se pri načrtovanju in tudi uresničevanju strategij vedno začne na vrhu podjetja, pri vodstvu, izredno pomembna pa je odprtost za predloge in vključenost na vseh nivojih podjetja. Le tako je mogoče, da vsa področja zasledujejo enako strategijo.
Za to, da podjetje lahko postavi in zasleduje dobro strategijo je ključno, da pozna svoj trg, konkurenco in uporabnika, prepozna in definira svoje potenciale in diferenciacijo ter postavi cilje in jih zasleduje.
Osredotočenost na uporabnika je zelo pomemben del strategije, predvsem v današnjem dinamičnem svetu, kjer se soočamo z neizmerno izpostavljenostjo informacijam, konkurenčnost na trgu pa je večja kot kadarkoli doslej. Na voljo imamo ogromno možnosti za komuniciranje, neskončni nabor medijev in kanalov, v vsem tem pa moramo ostati osredotočeni na uporabnika.
Govorci so še izpostavili, da ko govorimo o uporabniški izkušnji, moramo govoriti o celostni izkušnji uporabnikov / potrošnikov, saj je pomembna celotna nakupna pot, tudi v posameznih fazah, ko gre za potencialnega uporabnika, ki še raziskuje in se odloča.
K debati so svoj del prispevali tudi udeleženci, ki so delili svoj pogled na pomembnost vključevanja trajnosti v strategijo podjetja, izvedbo segmentacije in trdnih osnov za kreativno izvedbo aktivnosti.
Dokument Od strategije do uspešnega tržnega komuniciranja in drugi dokumenti Dobre prakse so na voljo tukaj.
PARTNER DOGODKA