
Z Julijo Somrak in Evo Remic o spodrsljajih in uspešnosti na digitalu
Tokratna SOZ Akademija je bila v znamenju družbenih omrežij - kako pravilno načrtovati svoje kampanje in čemu se lahko izognemo, če se držimo nekaj osnovnih pravil. Eva Remic (A1 Slovenija) in Julija Somrak (Drom Agency) prihajata iz agencijske in naročniške strani, zato je bila njuna predstavitev dvosmerna, kot je priporočena dvosmerna komunikacija tudi v digitalnem svetu.
Eva in Julija sta prikazali nekaj konkretnih primerov kampanj, ki so dosegle odlične rezultate, pa tudi nekaj takšnih, ki so »flopnile«. Kot pravita se sicer spodrsljaji lahko zgodijo, vendar pogosto vsebujejo napake, ki že v naprej napovedujejo slabši rezultat. To so primeri, ko digital pride v proces prepozno, ko je v ekipi premalo znanja, ko so budgeti prenizki, ko na koncu zmanjka časa, ko ima ATL večji vpliv ali pa so odgovorni za digital na neodločevalskih pozicijah. V teh primerih digitalni del kampanje ne more pričakovati dovolj dobrih rezultatov.
Digitalni kanali, kot sta izpostavili, se hitro spreminjajo, spreminjajo se njihovi algoritmi in kar deluje danes, morda ne bo delovalo jutri. Digitalni kanali nam dopuščajo natančnejše ciljanje, več svobode, dovoljujejo testiranja in prilagoditve, vendar je potrebno upoštevati njihove zakonitosti kot so formati, dvosmernost komunikacije in primernost materialov (kar ni kopija TV ali radijskega oglasa).
Za uspešno načrtovanje digitalnega nastopa sta med drugim poudarili, da je zgodbo potrebno prilagoditi kanalu in ciljni skupini. Ciljno skupino vabimo k dvosmerni komunikaciji in z njo komuniciramo kot oseba, ne kot blagovna znamka. Cilji kampanje morajo biti jasni. Naša vsebina pa ustvarjena s tonom komunikacije in v formatu platforme. Priporočljivo pa je imeti tudi rezervni plan, da lahko prilagodimo vsebino, če ta ne bo dosegla želenih ciljev.
PARTNER DOGODKA