Pa dajmo še nekaj za na digital ali kako kampanja izgubi digitalni potencial
Kdaj
četrtek, 10. april 2025
9.00 do 10.30
Kje
Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Brezplačno
Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča
Prijava do 8. aprila 2025
O VSEBINI
Ste že videli marketinško aktivnost, katere digitalni del deluje kot neroden tujek k ATL komunikaciji? Morda pa ste se sami znašli v dilemi: "Kaj pa še damo gor za digital?".
Če je digital zadnji korak v vašem procesu, potem ste že na sumljivi poti.
Izkušeni oglaševalki, ki sta videli in doživeli že preveč kampanj z nespretno digitalno razdelavo (da vam ne bo potrebno v prihodnosti), bosta orisali, zakaj ta ne more biti prevod ne-digitalnega dela, ampak ambiciozna interpretacija.
S konkretnimi primeri kampanj bosta pokazali, kako lahko digital ne samo podpira, ampak vodi celotno komunikacijsko strategijo! In to na način, ki ga bodo uporabniki dejansko opazili.
Odgovorili bosta na vprašanja, ki bi si jih moral zastaviti vsak strateg in kreativni direktor, med drugim tudi na najbolj pogosto “Kako že v začetni fazi zasnovati kampanjo, da digital ne bo le dodatek, ampak enakovreden igralec?”.
GOVORKI
Julija Somrak, kreativna direktorica, DROM agency

Čeprav bi lahko bil študij umetnostne zgodovine in sociologije kulture vstopnica za delo kustosinje ali akterke v akademskih razpravah, je Julija sredi dvajestih spoznala, da jo privlačijo tudi druga dinamična okolja. Po začetnih izkušnjah na Radiu Študent, v Slovenski kinoteki in drugih kulturnih zavodih je svojo radovednost pred več kot desetletjem usmerila v slovenski oglaševalski prostor.
Danes kot starejša kreativna direktorica v DROM agency soustvarja kreativne kampanje in strateške platforme za vodilne blagovne znamke doma in v tujini. Njena posebnost je iskanje presekov med viralno in smiselno. Iskanje komunikacijskih rešitev, ki pritegnejo pozornost in jo zadržijo z vsebino, ki uporabnika nagovori na globlji ravni.
Kot Naj digitalka leta 2024 (WEBSI Digitalni presežki Slovenije) verjame, da digitalno okolje ne bi smelo biti zadnja postaja marketinških aktivnosti. V digitalnih projektih vidi izziv, ki povezuje hitro odzivnost, kreativnost in uporabniško izkušnjo. Prav zato v svoje projekte vnaša hibridno znanje, pridobljeno z izkušnjami na razvoju večjih digitalnih platform in tržno komunikacijskih kampanjah.
Julija je kritična opazovalka tehnologije – umetno inteligenco vidi kot nepogrešljivega sodelavca z radodarno mero zdrave distance. Sveže platforme in digitalne inovacije sprejema brez strahu, hkrati pa vztraja, da najboljše ideje še vedno izvirajo iz ljudi, ne algoritmov. Njena misija? Rešitve, ki uporabnike navdušijo, blagovne znamke dvignejo nad komunikacijsko povprečje in zadovoljijo njen kreativni ego.
Eva Remic, specialistka za družbena omrežja, A1 Slovenija

Eva je v digitalni svet vstopila še kot študentka – sprva spontano, nato vedno bolj strateško. Družbena omrežja so bila njen stranski projekt, a hitro je ugotovila, da intuitivno razume dinamiko vsebin in se naravno znajde v digitalnem svetu.
Njena pot jo je vodila od upravljanja družbenih omrežij do snovanja celostnih digitalnih kampanj. Skoraj tri leta je na DROM agenciji gradila Lidlovo vsebinsko strategijo in vplivnostni marketing, nato je na Pristopu sodelovala pri kampanjah za Zalo, Solo, Kenwood in Gorenje. Danes pri A1 Slovenija soustvarja digitalne strategije, ki prinašajo merljive rezultate – v enem letu jim je engagement na Instagramu uspelo zvišati za skoraj 900 %.
Eva digital ne vidi kot osamljen kanal, temveč kot del širše strategije. Zavzema se za vsebine z dodano vrednostjo – bodisi zabavne bodisi družbeno odgovorne – in verjame, da uspešne kampanje niso zgolj objave, temveč premišljene zgodbe, ki nagovarjajo pravo občinstvo ob pravem času.
PARTNER DOGODKA